Solemnization Day | 01022019




Hari paling bermakna utk Mia . 01 February 2019 . mia dah pilih tarikh ni setahun awal . means sebelum tunang pun mia dah ada tarikh untuk wedding. kihkihkih.

Alhamdulilah , pada tarikh ni , pada jam 0350pm mia dan nizam selamat di ijab kabul kan walaupun rasa mcm tak caya je dah kahwin , hehehehe .

Pelamin by @ryazanoura
Perasaan masa ni tak debar mana , mungkin masih terlalu pikir dunia .. sedar2 dah sah je . mia dengar cuma tak betul2 menghayati. cuma sebak bila mak nangis je . huhuhu 





Seperti yang dijanjikan majlis nikah jam 0300PM. Tetamu mula datang ke rumah seawal 02.30pm. Alhamdullilah , segala pujian bagi Allah cuaca yang sangat cantik pada hari jumaat .


ketibaan Pihak lelaki ....






tetamu dah mula memenuhi ruang nikah di bawah khemah .. dan majlis di mulakan dengan ayat2 suci dan doa ..

bapa mertua 


abang meminta izin utk menikahkan

                                     

                                     

                                     

Alhamdullilah , dengan sekali lafaz maka sah lah Nur Amira Binti Isa menjadi isteri kepada Khairul Nizam Baharudin. Rasa lega penantian semuani berakhir dengan sesuatu yang indah. As you guys know we been known each other for 7 years and its really long journey for us. It took a lot of patience. with tear of joys ( in my heart , hehe ) we ended this with something beautiful 




dan bermula lah sesi bergambar .............................
































Alhamdullilah , Mia bersyukur semua berjalan lancar dan dipermudahkan . Terima Kasih buat keluarga especially mak , sebab dah bertungkus lumus dr hari pertama mia suara kan hasrat nak mendirikan rumah tangga . utk keluarga , tak cukup seribu kali kata ucapan terima kasih , semoga Allah membalas segala budi baik korang dan sentiasa melindungi korang. sayang semuanya . Terima kasih restu hubungan ini , semoga keluarga kita bertambah bahagia dengan ada ahli baru !

Buat keluarga mertua , terima kasih terima mia menjadi sebahagian ahli keluarga dan restu hubungan perkahwinan ni . takde apa yang paling berharga bila dapat restu kedua dua keluarga..Berbanggalah sebab ibu abah dah didik Ijam sebaiknya , sebaik2 orang yang mia pernah jumpa , sentiasa layan emak abah mia dengan baik dan sentiasa hormatkan mia. 

buat yang terlibat secara langsung atau tidak langsung sepanjang maljlis pernikahan , terima kasih tak terhingga !


Main Vendor :
Photography : @neo_sempit ( ig ) / taufik aris ( fb )
wedding planner : @ryazanoura ( ig )
henna : @hennaby_liza
























Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia