Ubat Hati Yang Lara



kalau korang rajin baca blog i sebelom ni korang mesti tau pasal gelang tangan i pernah hilang klat GM KLANG . masa tu DOWN gila . yela keja keras untuk seutas gelang tapi hilang mcm tu . alhamdullilah dapat ganti dengan rantai . Alhamdullilah ! 



nampak je dalam pic besar tp sebenar nya halus je . jadilah untuk pkai harian dan buat saving akan datang! kalau simpan duit mesti habis tah kemana mana kan ?

so untuk gadis muda yg dah berkerja dan tak pernah ada barang kemas boleh beli siked2 . melaram boleh saving pun boleh . i start beli pun masa umur 24. mula dengan cincin belah rotan masa birthday , tambah gelang pulak ... awal tahun aritu trade in gelang beli gelang baru then hilang . pedih sgt. rantai kali ni anggap jela selfreward !

btw skrg emas tgh murah tau !


xoxo , Mya

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia