LADYBAT | BAE TURNS 25th !

Assalamualaikum dan alhamdullilah hari ni gua masih lagi dapat update story tentang birthday by.

Beday by jatuh pada hari selasa, tp i choose to celebrate on sunday ( awal dua hari ) . i had too. So, its began dengan cubaan membuat pavlova dan end up tak jadi .( malas cerita, malu ) so around 3pm by dah sampai tp gua still tak siap lagi. Tgh tacap lah kunun . kikiki.

3.30pm baru keluar, sbb tak sempat prepare apa apa gua singgah gie secret recipe dan catch some ballon. By dah gelak2 sakan and cakap kat seller tu


 ' tak yah kak cancel cancel '


HAHAHAHA


AHHH, gua mmg nak sgt ballon. Takpe by tak pegang gua sanggup pegang with all eyes on me weh. Hahahaha.




Dah siap beli kek, we are heading to Taman Tasik Titiwangsa.sampai aje, tgk orang kemain ramai. So cari port yg agak sesuai. Nasib ada tau.

That time ramai gila yg tgh photoshoot. Tetibe rasa nakk . nak kawen . hahahahah. 
Selesai makan, wish beday everthing, bergambar lah plak.. abis hp gua sangkut pada pokok lah pada rumput dalam beg. Mcm mcm style lagi lah. Hahaha


By pun dah letih, dia ajak g minum . awal nya nak g starbuck. Tp tekak ni teringin nak makan boat noodles. Hahahaha.


So, we ols pun terjah lah times square. Makan boat noodle. This time lama gila tggu. Dekat 30 minit tau. highly recomended kepada siapa yg tak pernahmakan ni . i syor kan sup pathuthani sbb lagi sedap dr sup ayuthaya.  Hahaha . fruit salad ni rasa Ala ala somtam. Siapa suka makan thai should try .



Makan la sampai lebam . kali ni byk lak gua tibai . hahahaa.


Itu jela cerita beday by. So ada masa gua update cerita lain k. Muah. 


XOXO,
MIA




Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia