JUMANJI THE NEXT LEVEL | Unexpected Plot Twist


Jumanji the next level 

Alhamdullilah ngam2 monthsarry 13.12.19 hubby ajak pergi tengok wayang kami pun like gamble je pergi One City Shah Alam . Mula2 mmg tak tahu cerita ni dah keluar so hubby suh pilih jela cerita mana ank tengok . USHA PUNYA USHA , ternampak cerita ni . HAHAHAHA


KENAPA KENA TENGOK ? 

kalau korang mmg follow cerita ni dari jumanji 1 , korang mesti tanak terlepas peluang untuk tengok pengembaraan 4 sekawan tu kan ? walaupun basically permainan game masih ada persamaan dengan jumanji 2017 iaitu mereka masih bergantung dengan nyawa sebanyak 3 !

PERSAHABATAN..

punca kenapa mereka semua terperangkap ke dalam game tu adalah untuk menyelamatkan salah seorang dr mereka . mcm korang dah tau dalam jumanji 2 mereka takkan kembali bermain dan permainan video tu jgak dah ROSAK !

PLOT TWIST ..

Ni adalah sebab utama korang kena tengok , jalan cerita mungkin sama akan tetapi jumanji 3 menjanjikan kelainan dalam ekpedisi mereka ! kali ni mereka bukan lagi ber 4 , tapi ber 7 ! kalau nak tau siapa lagi 3 , haaa kena tengok lah hehehe


pada i untuk mengisi kelapangan masa jumanji ni sesuai utk keluarga . overall cerita tak mengarut langsung and i enjoy every scene of it . i bagi 4.5/5 star !

so untuk korang yang tak tau nak buat apa i suggest pergi tengok cerita ni okey !



Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia