RUGI KALAU TAK BACA . TRUST ME

Gua ade cerita nak share . 
tadi masa pakwe gua balik kerja kannn .. dia kol aku .. pastu dia letak kol sebab dia ade guest .
SENTAP ? seharusnya ! *jeling*

then tak lama lepas guest balik , dia kol balik ..
sambil borak borak .. dia cakap dia ade cerita best yg dia dgr masa training tadi .
then , demi memujuk aku yg agak gedik pelus mengada ngada ni ..
dia pun tanya ..

 "Sayang tahu tak apa perempuan nak ?"

dan gua yang sememangnya perempuan tulen pun jawab 
dgn so so so KONFIDEN ..

" tau lah .. huh "

eleh mamat ni tanya laa soalan matematik aku aku sejak dr azali nya
mmg FAIL !
tanya benda kacang macam ni .. apa de hal ! 

" Mesti laa perempuan nak attention . "

disebabkan tgh otp so i dont know how his face look like .
mesty annoy gila bila dgr jawapan aku yg kondifen tu ! hahaha

" tu salah satu dari padanya . tapi ade yg lain . nak tahu tak ? "

masti laa aku nak tahu kan . cam syok je .

"apa dia ?"

dia pun buka cerita pasal King Arthur <-- tol tak eja ?

" alkisah nya bermulaa..
 ( aku cerita dalam bahase melayu lah kan . sb laki aku pun cerita dalam bahasa melayu)

King Arthur ni mungkin orang nya bijak . maybe agak kejam sikit . tapi tak tahu lah . 
nak di jadikan cerita ni .. ade seorang hamba kepada melakukan kesalahan .
tapi sebabkan raja ni mungkin BIJAK . dia tak hukum hamba tadi lari marathon satu dunia mahupun kira bijik gandum yg banyak crazy pig . 
Raja ni pun bagi satu soalan yg dia sendiri tak tahu apa jawapannya .
Mungkin dia nak tgk kesungguhan lelaki ni kot .
Hamba tadi pun amik laa task yg king tadik bagi . 
ekceli dia kene cari jawapan kepada soalan .

soalan dia macam ni ..

" Apa sebenarnya yang wanita mahukan ? "

Nampak macam kacang je . tapi sebenar nya ade banyak yg kita tak tahu .
Hamba tadi pun merantau laa *lokasi yang aku sendiri taktahu*
dia tanya hampir semua wanita yg dia jumpa . dan jawapan nya tetap sama.

PERHATIAN
MASA
HORMAT
. . . . . 
bla bla bla ... masih dgn jawapan yg sama , sehingga lah dia jumpa 
dengan seorang perempuan yg hodoh gila .

lama jugakla dia kenal perempuan tu . dia kawankawan ..
then baru dia tanya .. apa yg dia inginkan .
jawapan perempuan tu simple je .

" DIBERI PELUANG TUK BUAT KEPUTUSAN "

hamba tadi surprise lah dgn jawapan perempuan ugly tadi .
bila dah dapat jwapan yang lain daripada yang lain dia pun balik ke
Castle untuk mempersembahkan jawapan tadi ..
selepas dinilai .. 
King Arthur pun lepas kan hamba tadi . Bg King Arthur jawapan hamba
tadi so brilliant ! 

Hamba tadi pun officially nya bebas.
Dia pun cari balik perempuan tadi .. yg hodoh tu .. then buat keputusan tok kawen .
perempuan huduh td ON je dan derang pun kawen laa .
Masa malam pertama tu . 
si hodoh tu keluar bilik *maybe pegi mandi ke buat kopi ke aku pun tak pasti *
Yang laki baring  *maybe tgh baca Majalah maskulin * tibe tibe terkejot sbab ade seorang wanita yg sgt sgt jelita masuk bilik dia ,
*kalau aku pun tergezut jugak , nampak dek bini aku lain pulak ceritanya*

Si hamba td pun tanya laa ..

"Awak ni siapa ? kenapa masuk bilik sy ?? "

then di hodoh pun cerita laa pom pam pom pam bg laki dia paham .
laki dia pun terkejot jgak laa . dr hodoh jadi lawa kelita .

" saya nak wak pilih .. sama ade awak nak sy cantik untuk malam ni je ke .. atau pun cuma pada setiap malam je ke atau setiap hari ? "

Bini dia ni noty jgak . saje nak uji laki dia .
 Tapi Laki ni cam bole agak la trick bini dia . so secara sepontan laki dia cakap 

" sy nak awak yg buat keputusan"

so si hodoh tadi pun pilih laa TOK JADI LAWA SETIAP HARI ! gila kau . takkan taknak jelita tiap hari . tayah makan AURAWHITE or SNE BEUTSKIN !

hahahahahhahhahaha

S E K I A N .


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia