Ramadhan pertama :)





hi semua . hari puasa pertama pada tahun ni gua rasa cam sedikit tenang n selesa sbb tak berapa lapar . cuma kadang2 haus je . sebab demam . about one week gituw . tade yang menarik berlaku . sahur tadi mak kejut kan . tapi gua tak tersedar dengan panggilan mak gua . jom loceng dari henpon blackberry gua yang dah berkhidmat since sem 2 yang memecahkan gegendang telinga gua pagi td . by the way , thanks mak . anak dara mak ni dah boleh bangun sendiri , tapi masih merengek macam anak kecik minta dimanjakan . ahhhh , bahasa gua too formal ! HAHA . Gua pegi kelas macam biasa . Naik Bmw 520i . asal ? tak percaya ke ? mmg gua tipu pun . gua jalan kaki je . lepas habis kelas bajet nak jumpa doktor , malang nya doktor cuti . mungkin sibuk buat persiapan nak berbuka nan famili ..

FAMILY ?

mak , abah , adek .. akak akak... n abg jauh dari gua .
gua buka hari first simple gilak .
KUAH KICAP SAMA AIR SIRAP .


bye.

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia