i a good good girl in a big big world ....


HOI HOI . apak lama tak update blog . naik berhabuk dah .. *fuh fuh* erm . tak sangka harini dah hari ke 11 kita puasa . macam2 juadah dah gua telan , gua rasa . kebanyakannya nasi tomato . ( yang bukan and tak penah jadi paveret gua ) .. bulan bulan puasa cemni laa kita kena banyak bersabar .. dengan mcam macam dugaan . tak kira laa besar ke kecik .

...............................................................................................................................................

tetiba gua nak fefeling plak malam ni .
apa perasaan korang bila korang bg sepenuh perhatian and masa ... 
but apa yang korang dapat is nothing ... ?
bagi korang , dia tu PRIORITY .
tapi bg derang . kau tuh sama je macam yang lain . tade yang istimewa .


sebabkan keyakinan dalam diri mereka yag rasa yang perempuan ni akan selalu ada untuk dia , dia tak peduli kan wanita ni . maybe ...

tapi sedarlah . dalam dunia ni tade yang parmenent .
semua pinjam . gigi pun akan tinggalkan gusi bila dah tiba masa .


.............................................................

gua tatao cemana nak cerita .
gua pun tahu dalam dunia ni takkan ade yang pandang je muka terus paham orang tu ..
bomoh tipu boleh laa . 
kan ?

gua dr pukul 10 tadi dgr cover drum dari Rani Ramadhani : Still Into You .
tak ubah ubah .. gua tahu lagu dah lama .. tp lagu ni buat halwa telinga gua tenang ..
minda gua rasa rilek jeee .

apa pun selamat berpuasa ! :)

rambut dah panjang ! yeah



sometimes i should make a changes .
for once .
in time

-tata -

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia