sakit bulanan

Hye . memandangkan blog aku dah agak comel secomel tuan nya ,
gua rasa semakin bersemangat lah kan ..
tambah tambah pulaks ade NUFFNANG . *barubuatweyhhh*
today gua rasa unwell sikit sebab period pain . 
maklum laa , segugut ni bukan semua orang bole rasa 'NIKMATNYA' .
HAHAHA , mmg nikmat . rasa macam HEAVEN je . 
oke foine ! foine !


YaAllah sakitnya hanya orang bertuah macam aku je rasa ,
bila gugel je pasal segugut ,
mak aihhhh .
kemain panjang berjela petua nak hilangkan segugut .
dan hampir semua aku macam .. agh ! apak nonsense ! *DahiBerkerut*
tapi bak iklan ape tah yg pamesh gilak kat tb zaman dahulu kala ..

"Kalau tak pahit bukan ubat nama nyaaa !"

betul jugak . tapi dalam banyak2 petua yg ade
yg rasa paling relevan untuk gua buat ialah 

1 .TUAM AIR PANAS OR TUNGKU ATAS PERUT

2.  TIDUR

kalau dah tak boleh tahan . telan lah ubat .
tapi kalau sakit jugak ..
kelinik lah jawab nya .
tp aku jrg g klinik .balik balik painkiller yg dia bagi .


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia