tuah bukan pada nama tapi pada usaha

Tangan gua mula terketar ketar.. gua mula bukak laptop dan mula masuk laman IPUO.. [ laman web  poli gua untuk cek result pekse ] .. tertera nama gua kat atas tu ... polan binti si polan [ ekceli tu bukan nama gua .. tak mungkin sama skali ! hehehe ] bila gua bukak tab KEPUTUSAN PEPERIKSAAN.. gua tgk untuk sesi DISEMBER 2012 .. nak gugur jantung bila gua DIISYTIHAR GAGAL BERHENTI !!!! Ya Allah Rasanya macam nak tercabut jantung je bila mimpi buruk semalam... Ya Allah , mujur mimpi .... gua tgk jam , erm .. awal lagi .. sambung tido dulu ahh ! hehehe [tarik selimut and selubung]

kol 9 gua bukak lappy .. slalu kol 9 result dah kua ...
pastu , mulaa laa gua rasa bad feeling bila tenet mula wat hal .. YaAllah petanda ke apa ni .
gua pun try cek thru smartphone ,
ermm ...
L
O
A
D
I
N
G.
.
.
..

.
.
.
argh ! bole pun .. jantung gua dup dap dup dap macam hape tahh ! kiwak =..='
gua open tab yang ade tulis KEPUTUSAN PEPERIKSAAN
gua rasa jantung gua ada la gaya gaya cam org lari 110 meter ..
gua sroll
and keep scroll 
mula gua nampak rezut utk jun 2011
Disember 2011
Jun 2012 [ ade peper kantoi di sini ]
gua dalam haty *Ya Allah jangan laa ade yg sangkot2 lagi ... seremmmm ! *
pastuu..
erm 
urmmmm 
hurm ..


aaaarghhhhhhhhhhh !
  



Alhamdullilah ... tade repeat !!!!!
gua pun apa lagi meloncatloncat macam kanak kanak terencat


arghh ! i'm so happy !!
 abah gua kata " berbaloi usaha kau :) tahniah  "

gua pun capai hp .....
by ! by ! by !!!!!! arghh ! by ! *sambil melompat macam orang gila*
i lulus semua ! hahahaha
 he say ' tahniah sayang ..nanty by blanja makan ... ' 
i say ' anything by ? ' ..
' yes ... '

then gua kol mak ...
mak ! mak ! mak! * aku mmg suka pggl org byk kali *
akak lulus semua !!! 
mak kata " tahniah kakak " 

gua kol angah .. tp tak angkat ...
tak lama pastu dia kol gua ..
'kakak tahniah ! nanti datang kl angah blanja satu spicy chicken korean burger ! '
hoyaehhhh ! holalalala ....
 angah kata selalu nya mimpi buruk untuk petanda yang baik .. tapi tak perlu terlalu percaya sb kita mungkin terperdaya ...

gua happy sgt sampai macam2 gua telan (makan) harini ..
even pointer gua cukup cukup makan je .. tapi gua bersyukur ..
rezeki gua untuk sem ni ..
gua akan terus berusaha sebab tuah tu bukan sekadar pada nama tapi kita lah yg patot mencari tuah tu sendiri .. siapa usaha dia peroleh kejayaan :)



Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia