kenangan dulu dulu ..


Haihh . lappy gua ni ke lama ke berat ... cikit cikit je nak loading. Geram mak ! gua pun malam tadi saje je laa nak selongkar apa yang ada dalam lappy ni. Okey okay .. mula gua cek kat data . ada folder movie... erm . err .. hurm .. ni ? eh , nononono . sayang lah nak buang. eh cerita ni aku tak tgk lagi. yang ni ? err .. ugh !! semua gua syang ... so, gua decide tanak buang cerita ... pegi kat document pulak.. gua open folder lagu.. eh, lagu acik nana, alaa , nak dibuang sayang.. ni lagu tekno ni  urmm *muncungbibir* alaaa miya simpan je laa . lagu je pun .. mana berat mana pun ==' [ berat tak berat lah kan , kalau ada dua ribu lebih lagu .. gua mencen lagikk ... 2000 lebih lagu :) ]

pastu gua teruskan acara memadam bendasing dalam lappy gua .. next folder , GAME ! FISHDOM gua tak abis lagi .. yg kebun ni dah stage las pulak .. sayang laa nak buang. hah ! game yg kanak kanak ni .. takkan nak buang . sian adek aku nanty :/ ... CANCEL CANCEL !

FOLDER VIDEO LAGU ... kalau gua delete nanti tak dapat laa gua nak terpekik terlolong menyumbang kan suara yang sumbang ni pada rakan rakan dan famili kuuuuu uuuuu !
hah ! kalau lara nanti , lagu ni laa punca gua feeling lebihh ! fuh fuh .. CANCEL CANCEL !

Folder last skali .. ialah gambar ...
gilaaa , bapak banyak gambar .. dr zman sekolah.. kerja..sampai ke belajar !


masa tingkatan limaa 
haha , masa ni jamuan kelas untuk tahun akhir .. maklum laa lepas ni mesti payah nak jumpa.. dan telah terbukti skarang.. sgt sgt payah nak jumpa #sadlife .. masa ni sonok sesangat .. tq to all fren yg dah bersusah payah tok jamuan ni and we made it ! #hoyeah! 



ni masa aku keje dulu .. dekat plaza alam sentral

masa kerja dulu .. rasanya tak nampak pahape pun . dapat gaji abis . byr itu ini .. biasa laa baru pegang duit . semua benda nak dicapai . tp time keje ni syok. dapat macam2 pengalaman. at least gua ade jgak skill manis mulut untuk tarik pelangan ! hehe

masa belajar pulak sgt seronok .. yelaa . tempat baru , kawan baru suasana baru .. semua nya baru... kat mana gua belajar ?? POLITEKNIK PREMIER UNGKU OMAR IPOH PERAK...poli yg pertama ditubuhkan.. Alhamdullilah gua ditempatkan bersama org2 yg bijak pandai.. walaupun gua  tak berapa nak pandai.. huahuahua..
ni gambar gua dr sem 1 sampai sem 4 .. sekarangg :)

ni kawan gua .. auja :)
masa mula mula gua masuk kelas .. gua tgur kawan kawan laki .. sebab gua tgk yg perempuan cam wat hal derang je nampak cam sombong and action.. HAHAHA .. mula2 kawan nan budak laki gua dah kene game ngan diaorg ! mentang aku tak kenal nama derang goreng aku sampai hangitt . ada ke patot main tukar2 nama .. konpius aku ! haha . apa apa pun .. tu lah kenangan kami ... 
tapi sebenarnya budak perempuan kelas gua lagi gila dr budak laki ... macam macam pe'el . tp tu yg buat gua gelak..
udin , ebi and zamir ...
masuk ke sem dua pulak .. banyak keje bengkel dan padang yg gua kena buat ... penat ? tayah cakap .. sgt sgt woiii ! HAHAHA

miss my long hair
walaupun main kotor , muka kene ajet2 kiuttt ! hehehe
                                             
apa kau sembang dohhh ?

                                                                 


semester dua ni pelbagai laa perkara yg aku lalui .. tapi gua berjaya melepasinya ! HAHAHA 
sem tigaa pulakks ... gambar kats bawahs nissss . naiss kan ?

#tuttifruiti #gucci #friends

gunung lang !
air terjun batu berangkai ....
gua pakai helmet terbalik 
ramadhan 2012

ehem ...

kelassss!
                                   

mace kitew cem 3 kite tak byk jenjalan ... byk duduk umah caje .. <(") wuhuuuuu ...
maklum laa itew dah puas jalan mace cem dua .. so , itew tatao nak pegi manew lagikk ...

iteww cuka cgt uat matew juling ....

work timeee !
mace cem empat kite kan wat part time ... BUT IT WAS FIRST TIME ... AND LAST TIME ! hahahahaha .. masa ni ade event nan TPM . di Proton city Tanjung Malim ..

comel tak ??

with girlss
konvo day .. tapi bukan akuu .. hahahaha
saje je interframe
ahah .. dare to try

ahh . banyak gila gambar .. tak lalu teman nak mengupload semua sebab teman tau tade sape yg nak tgk entry teman ni . wahahahaha . balik balik teman sendiri yg bukak . 
gambar tu je gua dapat share .. kenangan dan pengalaman gua sepanjang hidup .. ade banyak yg gua tak show sbb bg gua .. biarlah rahsia .. wakakaka ..
 k bye !


                                           


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia