alone

kenape manusia berperasaan ? kalau tade perasaan mesti tade yg terluka .. tp kalau tade perasaan acam mana nak rasa perasaan GEMBIRA ? rasa perasaan takut ? gementar ? sedih ?? indah nya perasaan yang Allah kurniakan pada kita , hambanya.
kekadang gua rasa gua tak perlukan perasaan . tp perasaan tu laa yg buat rasa bahagianya gua atas muka bumi ni. Gua antara manusia yang terhebat sebab berjaya hidup atas muka bumi ni ... hahaha #tetibee je .
kadang kadang kita bole tipu orang dengan senyuman .....


walaupun sebenar nya kita tengah sedih ....
tapi kita sedaya upaya sorok kan ...
sebab .. gua rasa tak semua orang sedia nak dgr apa yg kita sampaikan nanti...
mungkin akan berubah jadi pergaduhan .. atau mungkin kebahagiaan ,,


hidup ni kadang2 gua rasakan susah ... walau ada kala nya gua yg bg hidup ni jadi susah.
walaupun orang sekeliling kita sayang kita ..
tp kita masih ragu kan ...
haha , mia ... mia ...



ekceli .. gua tibe tibe je tergerak haty nak tulis blog ..
tanpa sebab musabab ..
gua tgh layan lagu 'hanya aku' by hyper act
seronok ... dan sedih ...
hahaha .

bole tak kalau gua rasa sedih gua panggil batman ?
agak agak dia datang tak ?
mesti tak kan ?
sebenarnya tak semua benda kita bole cerite ,
sebaik nya kemam saja di dalam mulut ..
walaupun pahit ..
ahhh , sekejap je semua tuuuu .
macam dalam novel2 cinta . wkwkwkw

apa pun .. gua rasa yang penting sekarang  diri gua sendiri ..
gua akan sayang diri gua .
tu pun dah cukup ...
gua tak perlu terhegeh hegeh mintak kat orang ..
selamat malam !




Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia