happy birthday miya happy happy birthday !

Huwaa , APAK LAMA tak update . gua rasa macam tak cukup kaki tgn nak taip sebab too many thing happen . act , gua nak cerita pasal beday gua . tapi hari ke hari gua busy sampai laa harini lepas pilihan raya ke 13 *ajet ajet ngundi je kan >.< * baru gua jumpa masa . fuh (lap peluh) gua sebenar nya tatao nak start acano . oke laa gua tulis start hari beday gua . fuhh , kawan kawan gua mmg licik crazy pig LULS ! dieorg punya strategi mmg ngam . mula mula derang bawak gua pergi karaaokeeee ....

kawan kelas guaaaa :)
masa karok memang tak engat dunia. syok gilerhh . 3jam karok semua kawan gua yg blanje .dr lagu rancak je lagu sedih lagu joget lagu pub semua kami bedal .. hehe . Yg buat gua touching gilaa , masa last karaoke derang nyanyi lagu beday tok gua . apak terharuuuuuuuuu :'( acam nak nangis rasaaaaa .. huhu
pastuu ........

diaorang janji takan bagi gua telur , and gua pun request tepung ... tepung sahaja! tapi kawan kawan gua ni tetap ade niat yg nakal nak kene kan gua kaw kaw punya . korang bayang kan , tepung tu dah dicampur air dan DITEPEKKAN atas kepala guaaaa :'( apak kejammm ! bukan tu jerr . air sirap plus kunyit and belacan telah diperam selama berminggu2 diaorg bg kat guaaaa . gileee laaa .. bau tayah cakap laa . cam HARAMM ! n lastly , GUA TETAP KENE TELUR ! chaittttt >.<
 
#gua tak dapat nak sertakan gambar sb kamera masuk tepung secara tak sengajaa...

apa pun ni best party i ever had . sepanjang umur gua 20tahun .. ni kali pertama gua di rai kan macam ni sekali . PERASAAN ? guy .. sumpah gua terharu sgtsgt . gua hargai ape lu orang buat  tapi gua tetap akn balas NANTI ,,, ( kahkahkah . Gelak jahat ! )

tq to all yg sambut beday gua .. gambar byk yg tadee . sorry . btw , THANKS A LOT GENG !
oke .. bf gua mmg tade time ni sb hari bekerja so dia tapat datang . end of month aku pergi kl then dia bg gua cikTedd yg besarrrrrr sgtsgt ! omeyy angattt ! hee . ciktedd pakai baju babat .. mujur muat ! hehehe

alaa , tak bole rotate . 
#tu je laa yg berlaku pada ulangtahun yg ke 20 .. sekian :)

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia