edit dan mekap tu senjata wanita ??

hewhewhew . best tak tajuk entry? saje je . sebab lately gua suka sgt edit gambar . dari biasa ... W H O O P .. jadi superb . WOKEYWOKEY . janagn tunjuk sgt muka annoying kau tuhh . sakit plak haty kitaaa .

muka lebih bersih , bibir makin munggil . guna lahh produk KAKTON 
contoh macam pic gua ni . masa muka tangkap tuu . okey laa . biasa biasa . tapi tetap comel . yelaa aku kan comel . cuma lepas edit gua berkali kali ganda comel *tutupmuka*. GUA PERASAN ? perkara biasa lattew . GUA memang camtu .. sape yang kenal gua je tahu yang gua ni memang suka banggakan diri sendiri . err , maybe ayat tu kurang kene........ erm , AHA ! 'bersyukur' lebih tepat . *senyumtangankatdagu*

kadangkadang . even kita dah edit crazy pig pun picture kita still tak lawa. kenape ?mybe position korang tu tak kene . ye laa . kalau kamera terdedah kepada cahaya matahari gua rasa gambar lagi 'ummmpph' . tapi kalau dah macam macam position korang cuba tapi pic tu tak menampakkan kecomelan korang tu bukan masalah kamera. TAPI MASALAH FACE KORANG LATTEW.  hehehehe. gua gurau beb !

muka berlagak 
trust me , camana pun muka korang , ade 1 sisi yg buat muka korang nampak 'sesuatu' other mean seni kat muka korang laa aka manis comel lawa jelita dan sebagainya . PERCAYALAH .
 oke laa . tu je . bye !



Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia