friend will remain friend :)

hi . ramai orang ade kawan baik . yeah ! best friend . tak kira laa laki ke perempuan . bestfriend ni sometimes jadikk tempat kita luah masalah . tp bila bestfriend lu lelaki dan lu tu perempuan... THAT SHOULD CALL A PROBLEM . err , i mean ' BIG PROBLEM ' . ye laa . kemungkinan en bf akan jelly to much . yeah , maybe . even kau tak buat apa yang dia sangka pun gua rasa dia tetap percaya yg kau buat . ugh !

actually . gua tade best friend sorang pun . gua teringin nak ade BFF . tp pada pandangan gua . perempuan sometimes bukan antara yg terbaik tok dgr masalah .
tu bg gua , maybe ade yg kurang setuju ... TAPI GUA KESAH APE KAN ??

senyum ..weee.
ade best friend ni syok . tp kalau lu adalah salah seorang bestfriend gua ... Gua pun tak suka lu nak berkepit nan gua . and setiap masa nak dgr masalah gua macam gua lah orang paling bermasalah atas muka bumi ini .
gua nak lu ade bila gua perlu . tu pun , bila lu ade masa nan gua . kalau tade masa gua nak wat cemana ? lu pun ade komitmen lain kan ??
 
ever ever ever !
tp gua rasa , takkan dapat lahh kan . tade pun tape . hmmm . k lahh . tu jee . boiyeeeeee :p





Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia