A day before ....

oke mengkome .gua tahu blog gua makin hari makin serabut . gua memang tak reti nak bg blog gua lawa balik . GENTLE cakap ... :( tp takppe laa . bukan tu yg gua nak story . tapi ni ......
 "Harini awok g kelas cam biasa laa . 'ISNIN' memang kelas kan? pagi tadi lepas siap kan diri , gua bole g sambung tido balik . pasal ape ?? ...

ALAAAAAAAAAAAAAA, malas :/
sampai kelas pun lambat . mujur lec gua tak bising. perghhh ! kalau tak . mau bernanah telinga dengar ('',)...
abis je kelas selama 4 jam tu .. kawan gua mulaa laa aktiviti nak khianat gua .


kelakar je . kekonon nya pesbukk lattew
macam macam komen ...

layan laa komeee . hehe
layan je laa budakbudak kelas gua yang masuk air ni . rasa jugak terharu . ye laa , gua rasa dihargai laa kiranya . *_*
yang paling buat gua rasa bertambahtambah terharu bila , lecturer bi gua pun wish jugakk ! uwahhhhh ;0 . guess what she's doing ???
SHE GIMME A BIG HUG FOR MY BIRTHDAY TOMORROW !!!  ..fuhh fuh fuh!!! what a surprise . tengkiu madam :D 

actually madam , i rasa agak lemas bila you hug i td . >.< thehehe 

That all for today .. eighteenmarchtwothousandthirteen <-- betol tak eja ni ??
tggu entry besok pulop ye anak anak . muahhx ! "



Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia