Her dream wedding

Assalamualaikum everybody in the house. last week *tak berape nak last week lah . ahad lepas je pon * gua n my sista pergi join wedding kawan dia time sekolah sekolah dulu . gua start story kat you olls dr rumah lah k . dalam kol 7 malam gua gerak pergi LRT CHEMPAKA. gua amik lrt terus ke Sentul Timur . maklum lahh  kete tadok . so public transport lah penyelamat kiteorg . hehe *gelak sambil tutup mulut,mata tade sebab sepet, wakakaka * .... setelah hampir 45 perjalan gua pun sampai laa kat naili's place .

gua bebetol duduk depan ni . tade pun orang kawen , memang tade pape !!!

pandang kiri kanan . memang lengang . gua pun .... ''ngah kau biar betol . mana ade orang . "dia pun muka agak gelabah lah . dia kol kawan diaaa . " wehh , aku kat Naili's .. blabla bla bal blaaaaaa .... "


sambil on call , gua nan sis masuk dalam berpandukan direction. okey *lap peluh* bapak besar restoran ni . kalau korang nak tau ... dalam dia mmg lawa gila , teruja kot , malap je tempat dia . macam bar . HAHAHAHA . macam okey . Kalau yg nak wat candle light dinner , sambut beday , anniversary kat sini lahh tempat sesuai . tak de serabut . rasa tenang jekkk 

makin dalam gua masuk ke perot Naili's restoran , batu gua nampak wedding . wakakaka . ekceli bole lalu kot lua . wakakakaka . maklum laa , petama kali pergi mana laa tau . n finally gua sampai ke RUMAH TAMU DATIN HALIJAH :)

 
NI GUA AMIK KAT TENET

rumah ni luas kot . ade laman . betolbetol cam rumah kampung . tapi tgh bandar , unik kan ???

 gua pun masuk laa kat dalam tu sb sis nak tgk pengantin . dalam rumah tu pun lawa . deco dia simple jeee .

dari dalam rumah :)

lepas dah puas jumpa pengantin .. kisskiss pipi sampai blusher pengantin hilang .. kami pun g laa makan . perot pun dah main lagu rock . 

comel kan doorgift ?
pelamin dan angan :)

yummy ! jom makan :)
sambil tgh makan . ade pulak live band  di import dari sabah tau ! *sorry tade pic tok tuu . heee.
juadah dia semua sedap2 . memang selera lah guaa .

sorry . malas nak rotate , gaun pengantin perempuan tu sgt lawa ....
time makan laa jugak , pengantin smpai . hua hua . teleng kepala gua tengokkkk ! :o
dah siap makan , n tgk pengantin makan . gua n sis pun balik laa ke ampang . sebab takut tade transport . heeee . masa nak kua ikot pintu depan .. *td masuk ikot belakang* gua nampak frame berserta pic yg comel kiut miut ni . jeles lakk . rasa macam nak kawen . huhuhu
ni kat pintu masuk . alahai .. sweet nyaaa
 tuu je laa yg gua dapat share tok kali ni . *sambil tongkat dagu * gua nak start planning kawen eventhoo tak nampak calon lagi . hahahaha . kbye guyyyyyy :)




Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia