HAPPY HOLIDAY

Hai hai hai *lelambai tangan* last week baru je gua update blog dan mggu ni gua merajinkan tangan dan mata dan seluruh anggota badan tok menaip *senyum kambing* 
last saturday gua n family pergi release tensen di Port Dickson .
OMGG , best sesangat ... kiteorg gerak dalam pukul 10 pagi ..

Setelah meredah jem selama beberapa jam .. kol 2.30 ptg gua sampai pd ..
lepas je roundabout PD tu terus jem . 
my gosh .. gua dalam kete ni dah laa lapar .. berpeluh nak tggu sampai . cadangan awal nak pergi tanjung biru . tapi tatao jalan pulak so pergi yang mana tahu je lah :)

bila dah sampai parking pulak penuh . masing2 panjang tengkok cri parking kosong . pusing 2 kali baru dapat parking .. kat dataran teluk kemang tu macam ade ekspo yg jual macam2 .. ade kuda .. ade kereta kontrol tok baby .. alah , syok . 
gua teruskan perjalanan cari port baik .. nak lepak bawah air pasang pulak . sampai ke tebing . akhir nya gua dapat 1 port bawah pokok kelapa dekat nan pantai .. ahhh , nyaman nya *bersantai* ..


Ahaaa , dah dapat port baik capture duluuuu ..
1 2 3 smileeee .. NGEEEEE


 HAAA , ni view dari tempat aku melepak .. NAIS kan ??
tak panas ,  teduh sebab ade pokok .. haaa . kalau tido pun syok ni ..
tapi gua datang sini nak mandi . hehe


hee . amik gambar lagik . sebelom mandi makan laa dulu . mak gua masak mihun . ayam masak merah n nasi putih . ermm. sedap nyaaaa !









hehehehe .. pas puas amik gambar atas darat ,
 pergi amik gambar tepi pantai lak ...


time ni tak semua trun mandi .. sb nak jaga barang .. too many people there .
agak bahaya lah , so kene amik langkah berjaga jaga :)


ombak pantai ni kuat time ni . gua bapak seriau .. gentle cakap .
gua main pun tepi tepi jek . abg gua 2 3 kali ajak g main ombak .. pas byk kali pujuk 
baru gua g main .. hihi
bila gua dah main gua lemas pulak . mmg terus tak g main laa . 
gua main tepitepi jelaa .
Pastu bila gua bahagia main di gigi air abg gua kacau gua . SPOIL gilerh . erghh
dia dukung gua letak atas pelampung n bawak ke tengah ..
gua apa lagi menjerit panggil mak gua laa =='
mak gua pun amik gua bawak ke tepi ..
okey thanks gelak kan gua .

bilaaa dah siap mandi , pergi mandi kat toilet pulak kene beratur 
berjam jam . lemah gila lutut ni .




tu je lah percutian kali ni . time ni 1 jun... ni pun sempena hari jadi mak .. 02.06
tp semalam 2 jun gua tak celebrate sb tak kua pun . dok umah .
harini 3 jun baru gua celebrate beday mak .. sory lambat ma :)

 - T H E E N D -




Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia