hujan


*Betulbetul kan posisi tempat duduk*  …. Ehem , Assalamulaikum  and hi #nampakgigisebaris .
Gua  dah berkurun tak naip tok blog gua dan pagi ni gua curik masa sikit tok cerita ape kerjaya gua sekarang  #mukaannoying . Gua sekarang tengah berlibur dirumah gua . HAHA :D . ye laa , gua cuti seminggu kot !  memandang kan gua cuti seminggu DAN Pahang pulak cuaca hujan dah mendung … lagi lah semangat gua menerus kan hobi gua … tempat gua plak , pheww .. ala ala Cameron highland gituu .

Sumpah seronok #angkatkening . gua pulak ade jugak aa pergi jenguk nenek gua kat johor . seronok kot . sepanjang perjalanan gua tu hujan and mendung . kabus kot jalan . cuaca bapak sejuk !
Bila adek adek gua beli baju sekolah , gua pun sibuk ngendeng bapak gua nak kasut baru .. alahai ,  ==’ . pape pun , thanks abah . hehe ..


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia