cerita cuti midsem part two :)

Assalamualaikum and hye semua :D . ni cerita cuti mid sem gua part two okay guyss *juling mata* . hehe .part kedua ni , pasal cuti yang gua berjaya habis kan kat rumah kedua gua sekitar kuala lumpur . gua sampai je hari sabtu tu , boyfie gua terus amik gua kat kl sentral .

haritu nak dijadikan cerita . gua ni dah lemas dgn jem kat kl . so kami pun naik je lah public transport . syokk jgak weyhh ! <3
besok nya , gua , kakak gua n bf gua pagi pagi dah keluar pergi joging n main salji sampai nak pecah pembuluh darah aku . haha ...

wachaaa !

muka gua macam dah nak pecah rasa nyaa :'(
on the way nak turun bawah kami tak amik bas pun . sebab bas LEMBAB :/ . bapak lama gila kami tggu bas . sampai sempat order maggi :D

yunk nak maggi ape ??

on no nom nom . deliciousss !
haha . memang tade kerja kami ni :P . lepas tu kami jelajah ke sawah padi :) 

salah 1 picture yg gua suka <3

nak cendol !!!!  , hahaha :D
sinin tu gua rehat . and selasa en boyfie anta gua balik ipoh :) bapak byk brang makan gua shopping . badan kocik . beli nya bapak banyak ! hahahaha :*
ape apun . ni lah cerita midsem gua part two . hope you like it :)

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia