senyum lah kau selagi mampu

hye bitch , this post has been written for you . YES ! YOU :p . seronok ke kutuk kutuk orang ? HAHAHA . cerita buruk pasal orang memang seronok . lepastu kau jadi BFF  dgn yg nama nya D E V I L . muahehe *dance* . gua bukan ape lah . kau kutuk kutuk orang , kau jugak yg rugi . NASIHAT bole . tp kene ade cara ye anak anak . kau jeles dia tu retis kat fb , public figure bagai . ade dia susah kan kau ? tidakkan ? nasihat gua , kau jaga lah diri kau . tayah sibuk pasal orang . org tu dah sahsah ramai yg support . advised aku kalau nak nasihat kan dia , elok2 aa . sian aku tgk budak tu kene bash bapak teruk nya kat public . mak bapak dia hidup lagi tok jaga dia . kau tayah nak jadik mak bapak no 2 dia . gua rasa golongan golongan cam ni memang jenis yg busuk hati .

please >.<
maybe parents dia ade cara derang tersendiri , nak didik anak mereka . jangan laa mengata ngata diorang kay . aku pun bukan baik nak cakap pasal agama . tp aku cuba tok jadi yang terbaik .
-x o x o-

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia