gua dah biasa macam ni , thanks :)

hello , actually i'm not really talk about my hater but i'm getting annoying with some kinda people that love to talk bad BEHIND me . you know what ? if you talking behind my back that just means my LIFE is obviously MORE INTERESTING than YOURS DEAR :)

*tisu kat tgn * *hembus hingus* says : i'm FINE :'(

gua tak kisah lahh luorang nak kata ape . gua tetap camni . memang panas haty . tp pikir2 balik , luorang not part of my life .  so HATER keep HATING . and ME KEEP LOVING :) *big hug *.... nasihat gua , kalau ade bf , ade gf . tayah gelabah laa . * angkat kening sikit .. ching2 * couple belum tentu kawen . chill sudah :) kawan biar seribu .BERCINTA tu perlu satu .


susah nak jaga haty semua orang . gua pun manusia biasa . buat salah kadang kala , tp setengah orang suka kritik buta2.. wat luorg sakit hati sampai kutuk2 gua kat laman sosial . *pahape tah pangai * .
welk !!
ape ape pun , harap luorang bahagia nan life luorang . gua blah dulu ~~ kbai .

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia