happy birthday shayangs

Assalamualaikum wahai pembaca belog sekalian . Aku nak shared sikit pasal kezutan tok jantung hati aku on his birthday . Malam tu , sebelom kol 12 ekceli kiteorg gadoh2 manja sikit . biasa lah . orang cemburu tanda yaaa sayang kan ? muahahhaha :D kebetulan esok tu aku nak pergi shah alam . ekcli mmg dah plan nak sambut beday . memandang kan dia kata '' you jgn amik tahu pasal i lagi...'' .. aku pun amik keputusan untuk tak bbm si dia . So , rancangan jahat aku pun bermula ...
aku kata .. " i tak jadik balik shah alam so you tayah beli tiket "... . esok pagi tu mula lah perjalanan panjang aku ke shah alam tanpa pengetahuan dia . status bbm aku dah susun baik dah untuk cover ..
"seronok nyaa tidoo kat umah " <-- ni yang pertama . hehe . masa ni aku kat kl dahh . dalam kol 1 .
next status bbm dalam kol 3 lebih . aku kat shah alam dah .."sedap nyaa mak masak , makan dan terus makan"... aku sampai umah terus aku siap2 g umah family angkat aku kat sek 27 tak silap aku . dalam kol 6 tu aku ajak bangah g terjam si babat . hah ! siap kau *gelak jahat* . dah nak sampai umah dia . aku pun kol dia . mujur dia angkat ... maybe dia pun rindu aku camana aku rindu diaa , soo sweet darl *muahsiked* . me : hye , you tgh buat ape tu ? (time ni aku kat depn umah dia dahh. aku dah nampak dia berdiri kat balcony , hehe)
him : err , i tgh sapu sampah .....
daulat dia tipu aku ... padahal aku dah nampak dia kat balkony tade wat pape pun . aku pun keluar dari kereta and cakap ... ''sapu sampah lah sgt kann ?? "..... dia shock gila aku datang , terus dia lari masuk umah .. hehe . bole lagi dia marah aku , "kenape you datang sini ?? " .. ish , nak je aku cepukk . yg pasti mengigil dia jumpa aku ! maybe tak expect kot aku bole wat surprise camtuu sekali *senyumbangga*



muka cover nervous jumpa aku . hakhak .
oke , sambung cerita ... pas jumpa tu aku pun make a move sb dahh senja . lagi pun malam tu aku ade surprise lain plak . aku pergi  plaza alam sentral , cari kek and bg bangah pegang . malam tu kiteorg sambut cam biasa lah sebab aku tatao nak wat surprise acano . huhu . malang nyaa laa laki aku .  aku lepak mamak menghadap laki aku main kad . oke , SUMPAH TAK PAHAM . aku dgn muka toya nya tggu derang bilaa lah nak habis , pedapp dah mak tgk derang lempar lempar kad . fuhh *lap peluh* .sempat lah aku snap 1 pic dgn babat . *malunyaa aku tyme tuu *

selamat hari tua


pas pada tu bole pulakk derang sambung main kad dekat subang pulak . tp sebab ade aku . tak lama laa lepak . aku  penat sgt dahh tyme tuu . so , tu je lahh keje aku kene kan dia . soo , both of us happy *love* 

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia