twitter dan facebook

hii . kalau cakap je pasal laman sosial ni , budak kecik pun dah ade . AKTIFF lebih kot dari aku . wah wah wah , maju gila budak zaman skunk kan ? aku pun ade , tapi tade lah aktif mana ^_* biasa biasa je .
Laman sosial ni punca pergaduhan antara pasangan . Aku tak cakap semua okengg , TAPI majoriti bermula dari laman sosial . TRUST ME . Aku pun dah ade pengalaman tok itu . hehe . The worst part is when people start arguing in facebook or twitter :D HAHA . kadang lucu jgak bila tgk luahan perasaan orang lain ni , muahaha *gelak guling* .... apa apa pun , tahniah pada yang bijak menggunakan laman sosial .
jgn lupa add or subscribe fb aku : http://www.facebook.com/AmiraJoyah and follow twitter : https://twitter.com/miyasuwet . hewhewhew , papai *churpchurp*

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia