''saya tahu saya hodoh ''.......


Hye darlings . harini I nak bercerita pasal caption pada picture . tak kira lah kat facebook ke twitter ke asal kan laman sosial . korang ade perasan tak ade segolongan dari mereka yang selalu update ‘’ aku tahu picture ni tak lawa , kalau tak suka bole pergi ‘M’ ß dengn kata lain yang senang dan mudah di fahami ialah ‘MAMPUS’ . Alahai sayang … dari orang ade selera nak tengok picture kau yang sakai TERUS TADE MOOD ! .. ade pulak jenis nak mencapub (MENCAri  PUBlisiti murahan ) dengan cara halus . Then dia pun tulis ‘’aku tahu aku tak lawa macam korang ‘’ tak pun… ‘’saya tahu saya hodoh’’… Halamak darlings ku sekalian , kalau dah tahu hodoh TAKPAYAH lah upload . Aku pulak jadi semak tengok kat home aku taukk .. grrr .  sakai sakai sakai . tak bolehh blahh pulak aku . patut nya korang bersyukur . asal muka korang tu kan gabungan muka mak ayah korang . kalau korang tak lawa tak semesti nya korang tade keistimewaan lain . KAN ? stress aku . bukan marah tapi nasihat , kalau 40 orang baca kau tu hodoh . maka kata org .. kau pun jadik hodoh . kata orang lah . betol ke tidak aku tak tahu .... HAHA . konklusi nya , berhenti lah kata korang tu hodoh , gemok hitam dah sebagai nya KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA . muah siked ! muah muah <3 . bye ! *flyflyfly

saje je nak tayang muka , tade kene mengena pun picture ni nan tajuk blog , hehehe

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia