diary mia

salam GUY , da lama kan tak update diari aku ni . :) tadi tyme aku bli makanan nan mbe aku


, aku tengok ramai dahh student angkat barang , angkat kaki berambus dari sini , huhu . nampak nya makin sikit lha manusia kat kmsis ni :'( . aku last paper esok . huhu . "survey engineering'' , doakan aku oke ? besop turn aku lak kemas barang :) . kol 5 aku p angkut barang , agak excited a :) na pergi tgk rumah sewa yg agk jauh jugak lah dr poli . hohoho . jenuh a sem depan nak kene jalan kaki :) tape , agak ramai gak a dak kelas aku duk area situ , so ... tadek hal sgt :) . bila egt balik kenangan kat kamsis ni , kadang2 wat aku tersenyum , even ade yg pahit lg byk sari yg manis , tp sini lahh tempat aku mulamula berdikari mengenali BANDARAYA IPOH :D .
ni lah politeknik aku :)
 POLITEKNIK UNGKU OMAR <3 . ni lahh tempat aku belajar .:) memang nampak old scholl tp ini poli yg terbaik dalam MALAYSIA oke , ... KAU ade ? tadekk kan ? hehehe ,
dah lahh , no idea . nak study jap lg . wish me LUCK bebeyhhh ! muahmuah !

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia