hari terakhir di KAMSIS

Setelah lebih kurang 4 bulan aku dok cini , tibe lahh masa nak tinggalkan 'KONDO' ekonomi aku yg agak indah ni , hihi :) . oke mula kan cerita dgn BISMILLAHIRAHMANNIRAHIM :) ISH , patut nya dr awal kan ? haha . td aku da mula angkut barangbarang aku ya melambaklambak tuhh . phewww . mmg nak patah pinggang aku weyhh ! mandi peluh lahh sekejap aku garagara angkut semua barang aku. <3 tu lahh kenangan indah :) . td time sampai kat rumah sewa aku kene tggu kejap sb nye org dalam rumah tu still ta kemas barang , erghh . pedap sekejap *kejap jelahh oke . mujur lahh org dalam rumah tu nampak mesra . *senyumsenyum :) tadi last paper , oke lahh kot . cuma aku tak cukup masa na buat semua , al maklum la , bab kirekire aku lembab cam kurekure ==' . okayy , tg tu kita put aside ==, .  besop tiibe lahh masa aku untuk tggal kan kamsis macam mber2 aku yg lain and pulng ke kampung halaman , sedeyh gak nak tgl kan kamsis ni . mana tak nya , sini lah aku belaja hidup sorang , hidup tanpa mak yg selalu sediakan makanan  , abah yg selalu bergurau :) . Alhamdullilah . anak mak ni dah boleh biasa kan diri dgn tempat org ni :) acc , tade gamcar utk entry kali ni sebab td penad sgt smpai lupe kamera *FOR THE FIRST TIME TAO TAK ? PERCAYA TAKK ? HAHA , SO percaya lahh oke . k lahh . da kering idea . t aku update lh oke ! muahh :* .

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia