sisa hidup d kamsis

salam y'all , aku da lame na update belog ni . yelaaa , if aku upate pom macam lahh ade yg sudi baca kann ? ==' tapee , syok seniri pom oke . hahahaha *ketawa* . cerita aku simple je . ikot kelengder omputih , ni mggu last aku nginap kat asrama A.K.A kamsis . paper last aku , 24/11/2011 ==> KHAMIS :) . aku candicate kedua terakhir yg akan exam , sebab ada yg abis 25/11/2011 . tapi aku tak cara  lahh , hihihihi *ketawalagi* roomete aku pong da alik kg halaman , maka dgn ini tgl lahh aku sendiri di bilik . sunyi tu memang lahh . da tadekk teman na berbual .. aku menumpang kasih jiran sebelah je lahh :( emm , nanty 24/11 tgl lahh aku sorang , mbe aku ramai da alik .exam ? entah lahh . sumpah , aku takud nak tgk rezut , HARAPAN aku , ^sekadar lulus^ sgt bersyukur dahh , bg aku kos ni susah . sb aku langsung tadek BASIC *+* but i'll try my best :'D HUHUHU *ketawalagilagi(:* 
rindu kat mak abah aku , maklum a tak penah berpisah kan ? hihihi *ketawalagilagilagi*
tggu kaka balik ehhh ? muahmuah :* huhu *eh , ketawa lagi lahh * 
oke lah , dah tatao ape na taip . bubbye ! <3


 

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia