malam yg sgt membosankan

Camana aku nak start ni bro ,
kak yong pong tak tahu na start dr mana , hahaha :D
SUMPAH , aku sunyi sgt malam ni ,
ghase nye macam aku sorang je manusia dalam duniaa ni ,
aku update belok (blog) sambil dengar lagu eren and romie ,
sumpahh , SEDEYH ! Tajuk lagu ni , PELENGKAP HIDUPKU .
Ermm , ni aku bg korang video .
d
rase sayu beb ,
phewww :'((((
udeh lee tengah sunyi .....
ape ker bosang sgt malam ni  ?
hmm ,
arini ni hari yg memenatkan >.<
dari pg ke ptg kelas . assgnment , kelas . kuiz ,test !
erghhhh ! becy ! mecy ! 
aku tatao mana prgi superman aku ..
actually sebab dea lahh aku bosang tahap cipan ni .
lain beb ta mcg boy aku yg sorang ni ,
'he's ohsemmm ! '
 kuikuikuikuikuikuikuikui ^_^
 nak letak picture bole ? hihi
bini superman kann :D !






























































































          
HAHAHA . comey ker comot ?
haa? aper ? ohhh , yeke ?
sumpah aku tak mahu cara kao nak kate ape okey ! haha
oke lahh . aku out dulu ,
bubye lullaby :*
muahhhhh !
  J

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia