arini aku rasa laen jehh , bgn pagi aku kol superman aku tp malang nya mummy dea yg angkat . then aku kol abah aku . rasa happy balik dgr suare abah . serious . sehari aku tak kol abah atao mak , aku rasa lain . macam ta lengkap .
hmm . pg td aku lunch berserta bekpes at taman chempaka . aku kene gelak !
sebab makan ikan masin macam makan ikan biase , men cubitcubit ! phuii . haram betoll . macam mana aku bole makan ikan masin macam tuhh , aku pom tak tahu ==' . then , member aku ajak g padang polo . tibe kat padang polo , aku g cr port terbaik :)
dekat nan anak sungai . korang tahu takk aku nampak ape ?
ikan boy kejar ikan gegirl <3 sumpah sweet :) kami study kat sana . study agama . hikhikhik . lucu >.< . kat area sungai tuhh , ade anak ramarama kale kuning , lawa sgtsgt . pastu , aku nampak burung macam itik , nama dia , burung wakwak ^_^ . biawak pom ade kat taman tuhh . hahahaha

laksa kedah :)
bile dah yakin ilmu masuk dalam aku pom make a move balik ke kamsis <3 tapi sebelom tuhh , mber aku minum air kat kedai macik ni , baik macik ni . maybe kami customer pertama dea kud , huhu . ni pic yg sempat aku capture :) muahhh :* oke lahh , cukup untuk harini . :D TATA
mujur sempat , hehe *burukbenoo     





































Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia