kaka sayang mak abah :)

huu , ni belog pertame aq , YAHOOO !
OKAY ! aku tipu :(
ni yang kedua pas yg pertama kene delete ! aq ta mara oke !
haha , act aq tatao na update ape . maybe ni akan jadi diari aku .
diari miya , bukan diari AF oke ! :P
bhahahhaha,
erm , senar nye , aq macam na share cerite aq masa aku dok ipoh , perak ,
aku ni bukan ank manje , tp aq memang taley na berpisah dr mak abah aq ,
derang life aku .
aku ta kisah tadek ape , janji family aq ade ,
tahlaa , bg aq family nyawa aq .
hmm ,
ni family aq ..
wuuuu ! shemad arh ! hehehe
selokpulokakuhh!
ni gambo raye tahon ni ,
jan nenok pic aq laa , aq tahu brukk ! grr 
adeq aq yg pink tuhh hok comel skali , hehehhe
oke laa , setakat ni dulu aq update ,
perot aq nyanyi lagu smile dohh !
sebokk dok jeritjerit na mam bege ayam cheese kat kafee uh ,
oke la guy and girl !
bouiyee 
LOL <3

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia