Hello Kitty Go Around Malaysia !

Hai dan assalamualaikum.
maaf lama menyepi, bukan naknselit cerita sedih tp hidup perlu diteruskan. org yg paling mia syg dan rapat telah pergi menjumpa penciptanya.. rindukan gelak tawa dan usikan beliau. harap abah tenang di sana. kakak rindu.

Alfatihah buat abah.

entry kali ni mia nak story jgak pasal hello kitty go around Malaysia. ikutkan mia mmg tak nak pergi. nak niat nak jual je. tp dengan izin Allah , dia beri mia peluang dan ruang mgkin utk mengisi kekosongan hati. 

Mia pergi ke Viva Mall petang. sgt chill. pergi on weekday dan mia takperlu berebut or rushing itu ini..org pun tak ramai lebih privasi itk bergambar. hehe.

mia beli tiket di laman web ( online puchase) lebih mudah. print dan tunjuk pada kaunter.



kauter nin terletak di bahagian Ground floor. event di tingkat 2.






sebenarnya, dalam expo hall ni punya la besar dan kami amik masa 3 jam utk habis kan. hehehe. korang kene and wajib pergi semua tempat sbb dalam ni seriously mcm fantasi !


map seperti di bawah. ingat kecik ke? hahaha. dalam ni bukan sahaja ada pameran semata mata. korang boleh main game, boleh lepak kafe, ada diy studio , ada kedai yg jual chocolate ada yang jual gula gula kapas. yumyum. mcm2. ala ala karnival tp indoor. bagus la since sekarang cuaca panas yahamat kan.



waaaa. ini mmg menarik sebab dia dah panjangkan sehingga 14 february !


harga tiket boleh dapat serendah rm 45 sahaja. korang dapat free gift dan game voucher. ni sis nak bg tahu hadiah kat sana semua besaq2 . sis siap dapat bawa balik okey. hahahaha. just luckily my bf won the last game. dapat jgak bawa balik bantal peluk hello kitty. best gilossss.

sis malas nak cerita panjang jemput tengok gambaq sekitar pameran. hehe


xoxo,
mia

more photo ?

jangan lupa layan video juga KLIK SINI


1. Memory garden






2. DIY Cafe











all merchandise.


3. Hello Kitty Cinema




4. Candy Shop

yay dapat gula gula kapas, pink lagi tau




5. Origami kiosk

origami hello kitty



6. The Stage
the stage :D









7. Photo Corner










8. Game booth .It game timeeee !







hehe Alhamdullilah by menang game dan i dapat bawak balik tis cute kitty :)











9. Kitty Bustop














Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia