Sedapnya Mr Tepanyanki !


heylo semua. apa khabar harini? seronok nya nya cuti direct kan? boleh berehar setelah lama bekerja. tapi tu untuk u ols lah. utk mia mmg tak dapat lah nak bersenang lenang. masa kerja kami kerja masa cuti pun kamic kerja. tapi jgn merungut. sebab tiap kali penat kerja mia terbalas bila dapat makan apa yg tekak nak kan . hehe

last week mia ke Times Square untuk shopping. actually nak teman my sister shopping tp dengan i i ter shopping. wakakakaa. Tapi bukan tu yang mia nak cerita. tp pasala makanan kat bawah. hehe. ada yang meminati jepun tak? nahh , Mr Teppanyanki ini ada menghidangkan makanan jepun, mmg sedap , dan ini adala kalkedua mia makan di sini ! di tempat sama di meja sama dan menu yang sama !

apa yang mia makan adalah ikan salmon !

nama makanan ni salmon fish.

Actually lauk je berbeza. nasi dan sayur lain lain adalah sama . korang boleh pilih sama ada nak ayam daging or salmon. mia suka salmon. hehe. harga nya cuma rm 18.90. ( air asing)




best part makan kat sini aialah korang boleh pilih tempat duduk sama ada nak hadap chef tu masak atau nak duduk jauh dr tempat masak.  ( nampak kerusi bersusun tu? itu lg dekat dengan chef )
i amik jauh siked aaa. kang terpercik minyak ke ter campak salmon ke, mana nak tahu kan ? hihi






actually tak byk sgt menu dia. tp i really suggest korang try salmon fish ni. mmg sedap tauuu.


okey la, sis makan dulu. aumm. 


xoxo
mia


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia