#PROJEKMAKAN : SUBWAY HEALTHY SANDWICH !










Hye semua. kebanyakan nya mesti pernah makan SUBWAY kan ? mesti tau one of healthy sandwich yang mmg seedap and fresh
Gua ni kalau tak sempat nak ke hospital kpj mmg tak makan nasi la untuk lunch. Jadi subway adalag salah satu pilihan my perfect lunchie. So, pasa sesiapa yg belum berkesempatan nak pergi boleh try menu di subway sebab subway ni adalah kedai fast food yg korang sendiri boleh customizes your own sandwich. Isnt cool rite? Hahahaa






First step kalau nak makan subway. Pilih filling dulu. Kalau gua mmg suka meatball. So i choose meat ball.

Step 2 pulak , you gais kene pilih roti. Roti tu ada 5 jenis. Semua gua dah cubaaa. 
Antara pilihan roti :

1.hearty italian 
2. Wheat 
3. Honey oat
4. Italian
5.parmesan oregano  



Next step, pilih sayuran pulak. Ada lada benggala, salad , timun, olive, jeruk lada , bawang... Dan byk lagi.



Then , pilih pulak jenis sos yg ada. Kalau ada salad gua mmg mtk thausand island !







Last but not least, choose your drink dan side .



Ermmmm, so yummy. Gua makan dulu k . muah !



















XOXO,

MIA


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia