#projekmakan : berbuka bersama collegue

ALhamdullilah, gelap 15 hari umat islam berpuasa.so sempena ramadan ke 15 ni, opis ada buat majlis berbuka puasa di Intercontinental Hotel Kuala Lumpur. And i was been invited. Eh mesti lah pergi. Bukan selalu kan. HEhehe.

I gerak dr opis ampang dalam pukul 6 katanya tanak redah jem. Bila dah sampai tgk jam baru 6.10minit. Hahaha. Melangok lah 1 jam lebih tggu waktu berbuka..

6.30 pm, kawasan buffet masih lengang. 6.45pm pihak konsultan dah mula hadir memenuhi ruang buffet.


Mula engat i je perempuan, then ada sis sis dr pihak konsultan yg i kenal then i ask them duduk meja sama lah segan seyyy.hehe semua laki.




HEhe, selfie dulu. Tak rapat mana pun bila bila ajak selfie semua sporting. Tq sissy !








WAaaa banyak dgn makan sampai tak lalu nak makan. 3 star i bagi. Not to delicious but not to bad.





Sebelum balik , bergambaq duluuuuuuu. Cantik kan dalam hotel ni. Tgk dari luar lopek aje. Masuk dalam huwaaaa mmg cantik candelier dia. HAhahahha

Tu la story tok kali ni hope semua seronok.


xoxo
Mia


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia