kaki wayang : minions



Punya lah busy sampai gua masuk gambaq ja dulu. Busy dengan construction balik umah nampak katil ja teruih bongkang tak egt apo dah. Hahahaha. Letih sangat sampai gua rasa there is no time for my self. Huhuhu. Yang tu letak tepi sekarang nak cerita pasal tgk wayang dengan by. Cerita Minions !

Mula tengok macam tak best. Sampai gua cakap,  ' by , sayang ngantok' . By pun lentok aje. Hahhaha. Lama lama si benda kuning tu mula beraksi, gua dengan bie tak henti gelak tau! 


SINOPSIS:

Filem Minions kali ni menceritakan perjalanan Minions dalam mencari master diaorang dari zaman pra sejarah sampailah ke zaman perang dunia pertama. Untuk memastikan Minions yang lain terus hidup di atas muka bumi ni, Kevin, Stuart dan Bob keluar mencari Master dari Antartika ke bandar New York dan berakhir di kota London. Lepas tu akhirnya diaorang berjumpa dengan penjahat yang paling terulung di dunia. Macam mana Kevin, Stuart dan Bob buat untuk mengalahkan penjahat tu dan memastikan Monions-mininons lain boleh terus hidup? 


Haaaa yang tu kene ramai ramai tgk kat panggung k. Dah keluaq dah .

Cheq pun pi tgk lambat. Hehehe

Minion ni mmg dah ada lama dalam kete by. Ni pun by yg dapat kan. Main game yg bayaq singgit kaut bunbun (anak patung) tu




Si comel bob kevin and stuart.

Ootd.

Tengkiyu sayang lanje baby kacut lace turcoise tu.
Sukeeeeee sangad.


The end.




Xoxo,
Mia 

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia