Projek Makan : Sinar Mesra Seafood.

Hye semua. Harini i nak review 1 restoran seefood yang terletak di pandan indah. Near to maybank @ maxisegar building. Area situ la. this restoran known as Sinar Mesra Seafood. harini i teman my sissy berbuka. Juadah yg i order ikot tekak. 

1. Tomyam putih

Tomyam putih ni ada nama thailand, tp lupa. Hehee. Kalau g sini cuma order je tomyam putih . Kalau tak silap i, ni je satu2 nya tomyam putih.

Tomyam ni sedap okay. Rasa pedas and masam limau. Dalam tomyam ni ada ketam, ayam,sotong,udang and LALA ! (fav okay!) 


2. udang masak petai.
Next is udang masak petai. Yang nipun sedap cukup rasa. Mmg therbaik.
Manis udang tu tambah dengan rasa petai mmg jadikan juadah ni 1 kepuasan.


Psst, i tak makan petai. Pahit gilaa okay.


3. Daging goreng kunyit.
This one should try! Highly recommended. Sebab daging dia sangat lah lembut, juicy lagi tau . Mmg daging masak kunyit ni jadi pembuka selerA yang paling ngam!

1.tomyam rm7
2.petai masak udang rm7
3.daging masak kunyit rm4.50.


ada side jgak . Ada kerang bakar ,ada otak-otak. Otak otak i dah try mmg sedap. 1 bakul ada 5 otak2 rm4 sahaja. So kalau anda berada dalam kawasan pandan indah sila lah berkunjung ke Sinar Mesra Restoran.

kualiti gambar was so bad lah.


Okay . Itu sajalah tok #foodreview utk fullfill #projekmakanbymia.

Xoxo,
Mia


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia