my lovey dovey story.

bila tengok post lama kat pesbuk tadi.. terus terflash back kisah 2 tahun dulu. hiks.. siapa sangka , berjumpa masa tingkatan 5 , tak bertgur 2 tahun.. tahun 2012 bertaut cinta. ceyyyyy..


oh , tiba tiba gua teringat ! abah ada tanya gua solan cepu mas buat gua rasa malu , muka merona merah jambu, tunduk tunduk . puiiii.

solan abah " cane kakak kenal babat ? "

hahahahaha. malu sia. kisah bermula dari tingkatan 5. gua dtg shalam, bekfas umah family angkat kat seksyen 27. tibe ada sorang mamat ni dengan cap , telinga pakai subang magnet tu.. dah mcam hiphop gua tengok ! muahaha. tp gua tak amik port sbb gua  syak dia ni kawan bangah..

entah cemana gua add dia pun aku lupaa. hiks...start pada tu, asik lah main poke poke sampai gua rasa nak hempok je si babat ni.





:: time flies so fast...::


May 2012

seriously . at first mmg gua tadek hati. mcam saje saje. nak buat fake relay ..
tp .. tersayang fulak. opss. hehe. dia caring.. even tadek masa. one more thing dia budak sport.


permulaan dia ni lah. main poke poke. hahahaha. lawak tp sweet what. 

lepas 2 bulan , baru gua pergi kl.. pergi dating. hahaha. tempat pertama aku pergi ict.


i donno nape addicted sgt nak g situ. .. muehehehe.

lepas tu berterusan lah hubungan kami. ada jugak turun naik.. tp sama sama selesai kan. herm. alhamdullilah.


gua masih merancang masa depan untuk keselesaan keluarga dan my kids akan dtg..

dia pula , ada agenda sendiri. untuk keluarga dan masa depan..


the end.


heylo meylo treylo. egt gua nak berhenti dah ? no way. hahahaha.


now my incik bofen on his way !! datang pahang spent time sini.



muka eksaited dapat coconut shake kopilah. - restoran warisan-  hah sini coconut shake thorbaik !


sebab dia datang adalah ... nak hantar gua pergi PLKN.


PHEWWW . mcam tak percaya je esok nk kene g dah..so dia decide nak dtg and hantar. huhuhu. suwit angat byyyy. ( herm . so touchie )

okey . malas nak type. bye



Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia