#1 Product Review : NYX Extreme Lip Cream

 Hey guy , i'm back. Harini rasa macam nak tulis product review lah chuolsss . Biasa la , girl kan ... nak colek sana colek sini .. huahuahua . okay lah . let begin with , NYX Extreme Lip Cream. Al maklum lah , biasa remaja macam i ni layan Silky Girl , Maybelline , In2It , Savee ( tak pernah dgr kan ? haha , meh mak jemah nak gosip.. savee ni product singapore tak silap aku .. harga ? harga mmg affordable so tayah risau.. mmg mampu milik .. barang2 dia pun okay .. aku beli blusher hokehh .. bila pakai tu pipi aku terus blushing kauu ... macham shantekk jewhhh *sengausikit* . hahaha ) dan sebagainyalah .. kat Malaysia ni mmg banyak gilaa jenama makeup.. aku ni dr kecik sampai besar mmg membesar dgn jenama Avon .. ( melalut dah aku nak ceghita pasai Avon pasai paaa -.0 ) .. okayokay back to tajuk pasai produk NYX tadi kay ..

chuolss , ni lah warna yg berjaya memikat hati wanita kuhh ini .. hoyeah !
kat atas ni lah Extreme lip cream by NYX . warna Buttery Nude. Jgn salah pilih pasti kau merana ... ekceli chuolss , there's a lot of choice ..ada lagi kaler lain kalau chuols rasa kale yg ai perkenalkan ni .. i love this colour sebab sesuai dgn kulit i yg sawa sawa matang ni .. bukan ular sawa kay !
  
Contoh kaler lain yang ada ... darling2 boleh refer kat gambar bibir munggil model2 NYX nih . hehe
No 2 is my choice : Buttery Nude

and , chuolss mesti nak tau kan .. kat mana lah i dapat tahu Brand NYX ni kan ? sebenar nya i pegi jenjalan di ... di .. TARAAAAAAA .. SEPHORA ! 




First taim hengko aku masuk dalam banggunan pelik nih . Starhill .

dan sebenarnya aku masuk dalam ni pun sebab nak cari eyeliner . sambil aku cuci mataa .. i dgn sisto ai pegi merayap dalam sephora test itu ini .. sampai lah dia kata nak cri lipgloss tp ala ala gincu giteww.. dekat 30 minit merayau tanpa hala tuju , dgn kakak aku tak tahu apa benda tah jenama lipgloss gincu yg di idam idam kan tuhhh , hahaha ! and finally , dia macam nak jerit marah dekat aku sebab buat tatao dia panggil .. hehe . ekceli dia dah jumpa sebenarnya . mula2 aku mmg tak minat langsung baqhang ! aku ni sibuk tgk brand Benefit . hahaha .. bila di paksa untuk mencuba .. i was like .. erm like .. ( aku slalu tgk org tukar perkataan macam tu , jadi .. i was like i was like .. dan bahana nya aku terjebak skali . FINE !  hahaha ) wow . teksture dia .. aku nak kata gincu botol macam lipgloss haih .. tapi mmg terbaiklah ! lembab gila bibir aku .. macam shinny2 wet2 giteww , 1 lagi , warna dia .. pekat. and tahan ( kalau kau tak makan , or jilat gincu tu ye mak jemah ! )

harga : mmg kau mampu beli :) rm26.00 . in sephora .. td aku usya kedai online harga dia rm 25.00 plus pos laju ( aku cek utk ke ipoh SAHAJA ) rm 7.00 . murah lah .bg aku mmg berbaloi sgt sgt .

aku terkilan masa aku nak beli , buttery nude out of stock .. nampak tak ? mmg kale kegemaran wa cakap luuuuu !

that's all for my product review . XOXO ~~

Share:

4 Whats my QTpie says...

  1. sephora nie kat mane??? barang benefit kat situ mahal x??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai darling . sephora ini ada di starhill gallery , suria klcc. and sunway piramid..

      Delete
  2. I nak tnya la...product ni ade klulusan kkm x or halal? Tq

    ReplyDelete
  3. this product mmg halal . kalau nak yg ori direct pergi kat Sephora 😀

    ReplyDelete

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia