six disember two thousand thirteen

Hokay , baru first week of studies gua dah hadap memacam problem .
first of all pasal jadual .. tang ni tang tu .. lari sana sini , (ok , yg tu tipu).
Hari first gua daftar subjek gua rasa jadual tu dah the best gua susun . 
Sejujurnya gua susun IKOT KAWAN , seremm sekali ya masuk kelas tanpa kawan.
rasa macam datang planet zoragon jerr ,

lepas je gua daftar jadual , dah rasa lega lapang dada gua ni , gua pun cabut lah baik kl.
hehehe , memang tak lah gua nak duduk ipoh ni .

lepas 2 hari kat kl .. 3 hari kat kl .. 4 hari kat kl .. gua pun pulang ke sarang. IPOH.
sehari duduk ipoh ,, 2 hari duduk ipoh .. hari ke 3 romate gua ajak isi masa lapang .. 
guess what ?? Kami decide nak buat part time .

lepas sehari .. lepas 2 hari .. dan berhari hari lepas minta part time ...

........TIADA JAWAPAN...............

Sampai lah harini . jumaat 6/12/13 .. hari paling havoc dalam  bulan disember ini .
   pagi tadi gua bangun awal sebab kelas pukul 9.00 . gua mmg bangun tak terkam henpon ye ,
gua pergi gosok baju , mandi ... bersiap siap dengan bahagia . 8.23 am baru gua macam nak sgt tgk henpon sb dah siap awal . tudung dah pakai .. myk wangi dah sembur ,,, urmm .
gua patut tunjuk muka troll tak ? hmm





...................... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!

                                    




okay . gua yang salah sebab gua tak tgk henpon ! you guys rite .. sepatut nya gua tgk hp . grrrrr ..
dan memandang kan tadi tade kelas gua bercita cita lah nak pergi tukar jadual . kalau berjaya gua akan cuti jumaat dan khamis !
gua pun keras hati kol PA aku .. haaa , pa tu bkan pembantu pribadi . PA ni penasihat akedemik ! hehe.
 mula kol tak angkat .. msg tak reply .. skali lagi gua kol ..
" salam puan .. sy ................... "
 apa dia balas ? awak ni " #$@%&>?<)*&^%$#@..."


pumpam jugak lah . maafkan saya ye puan ? saya nak senang kan hidup saya. tersusahkan pulak hidup org lain ...

dia ajak gua jumpa pukol 4 petang. OKAY .

lepas balik dr poli gua beli makan and terus pergu tanya pasal baju koperat . last sem baruu lah nak buat kan chuolsss .

okay . gua macam promoter and bisnes girl cri pelanggan . hahaha

pukul 4 gua datang ofiss . sampai 4.40 pm .. still pa gua tak datang . mana dia nieh ??
tengah sedap lyan bau durian dalam ofis . gua dapat call .. ITU RAHSIA .
gua pun chow balik rumah . otw balik atas moto New York Skin Solution pulak call !
" miss , call me later ! gimme 5 minit .. i atas motor .." 

gua pun sampai rumah rilek je laa .. tibe ada kol dr Pa gua .. 
"awak dtg jumpa saya dekat War Room " gua pun .. terkesima .. ni bebetol nak perang ..
gua " @#$%&*+.........okay puan"

bila gua dah sampai poli kene marah lagi gua .. ye lah td gua kat umah baru dia nak kol . mana lah gua tahu dia ada meeting kepe . mmg lambat lah gerak dari umah.
sampai je ofiss kene bebel dulu .. bebel nasihat .. apadahal . untuk gua jugak kan?
bila dah ekses portal gua .. kelas yang gua apply tu penuh .. shoodemsit!

pun kene bebel lagik . HAHAHAHA . padan muka hang miaaa . kalut nak tukaq jadual nak cuti bykk . 

okay . gua balik rumah balik lepas kulu kilir g poli . 
NY SKIN Solution masih menelefon gua . tp maaf phone tertinggal and i'm shoo busy ..
pukul 6 lebih dia kol gua lagi . "okay miss , i egt appoinment besok pukul 2 kan ? ya ya .. ermm .. hur,, i nak tanya tade bayaran ke ni ? betul ? " NYSS : "no payment for first treatment miss.."

OKAY ,, pasal NYSS akan di update later . itu pun kalau dia bg amik gambar .. hahhaha . kbai !


xoxo , 
miya la muyra myra




Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia