101DESTINATIONPROJECT | Malaccarlifornia .





Pernah pergi melaka tak uols? mesti pernah kan ? Melaka ni bandaraya bersejarah yg telah di iktiraf oleh Pertubuhan Pelajaran, Sains, dan Kebudayaan Bangsa-Bangsa Bersatu (UNESCO). 
Kali ni i and ejam skali lagi merayau luar Kuala Lumpur. Dalam pukul 9 gerak sampai dalam pukul 11pagi . Kiteorg keluar ikot Plaza Tol Ayer Keroh. sepanjang perjalanan kat melaka , i lalu lah tempat2 menarik spt Zoo Melaka , Taman Buaya ... dan sebagainya. (malaslah nak mencen semua .. tak kuasa mak) 
sebenarnya tade byk benda yg gua nak cerita.. nak bagi kau orang hadap gambar jek . hehe



Candid katakauuu.

Mohon jangan naik kalau gayat !










Kredit to Ejam (KhairulNizamPhotography) for those superb photo . dI sebabkan betri kemera tibe tibe habis , so banyak la gambar yang tak dapat dimemorikan . But Sokay ... Lain kali bole repet !




yg comel,
Miya La Myra.





Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia