wedding uncle :)

hye shemuaa :D Finally pacik pacik gua yang bujang secara officialnya menjadi hasben orang <3 waaa . penat jugak laa manage kenduri *okay okay . aku just tolong2 je . baru nak market , hihihi * pelamin nya , so good . tade lah sampai aku terpegun pada mulanya . DENGAR YE ? gua ulang ''PADA MULANYA'' . :)

macam gua yang jadik wedding planning :)




bila dah siap , huwaaa *muka teruja mata juling itik* hehehe. aku yang teruja sampai tanak turun pelamin wooo :0
tp seronok gilaa wedding kali ni . hihi .

red carpet jahhh <3
wedding ni even diurus oleh katering , kiteorg tetap penat . tambahan plak gua nan abang gua jadik pengapit , pegang kipas besar , hahahaha :'D
 alhamdullilah semua Berjalan lancar . gua doa kan pacik pacik n pacik gua bahagia sampai ke akhir hayat diaorang kay ! me love you :'D

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia