semua dah balik :(


girls , i bosan sb you guy semua dah balik ........ thanks sebab layan gua kat dalam umah ni dgn baik walaupun sometimes korang menyakitkan hati :'( biasalahh . sedang kan lidah lagi tergigit . kita gelak sesama . mandi ujan sama . mkan sama tido sama ... g kelas pun sama .skunk semua orang dah balik . tinggal gua nan nabila je kat umah ni , gua bosan taukkk . mujur aaa owner umah wifi yg gua hack ni tak off wifi . law tak naya je . ,mesti gua bosan punya kan ?  .

sem depan kita dah berpisah . 3 stay sini ... 3 lag pindah . hope friendship kitA kekal  tambah2 kita kan 1 kelas nanti  hope still dapat jumpa korang dalam keadaan baik dan sihat dalam masa sebulan lagi...  please take care . me love all off youuu <3

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia