sayang oh sayang


Hye guy . Korang pernah rasa dianiaya tak ? Mesti pernah kan ? mungkin tak berapa perit . Tapi jadi perit bila ade yg kurang mempercayai kita ==’  . BIASA LAH TUH . manusia selalu wat salah silap . Bila kita layan kawan kawan dgn kasih syg . org salah anggap . SEDANGKAN ‘’orang yang tak penyayang , dia tidak akan disayangi ;) ‘’ . Jadi tak salah ‘’MENYAYANGI KAN ? ….. Macam mana nak jadi penyayang ? buat ape yg org suka . Kalau orang selesa dgn kita , kita pun rasa bahagia . ye dakk? *angkat kening* . Orang penyayang akan disayangi , dan orang pembenci akan dimaki , TRUST ME !  . Orang yang paling lawa/handsome ialah bila dia tersenyum . Alaaa , senyum bukan kena bayar kan ? Penat pun tidakk , kan ? #senyum kambing . Pernah saya baca satu lawak ni , ada seorang anak kecil ni duk tersengihsengih depan pengemis . Bila ditanya mengapa , ringkas jer jawapan dia . ‘’senyum tu kan sedekah , sy nak bagi duit saya tadek . tu jer yg mampu ‘’ . Budak pun tahu . sekian J

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia