cuti ohh cuti


Bila dgr lagu adele ni , aku jadi semangat nak update blog . haa ? lagu ape ? aku dgr lagu “set fire to the rain “ . seriously best . tp bukan tuh yang aku nak cite *uhuk uhuk . erm , terbatuk dah .ni kali kedua dah aku tak sihat dalam masa sebulan :’( . ALHAMDULLILAH , result final aku aku baik *sekadar baik sebab pointer turun * yelaa , kalau cakap teruk nanti rasa down pulak kan ? hee . dapat tahu rezut aku terus demam seminggu . Adoi , seksa nya . aku ni dah dah payah nak makan ubat ==’ . tp Alhamdullilah demam aku kebah J . sebulan lebih aku memerap kat dalam rumah rasa teramat lah bosan *hantuk kepala ke dinding* . mujur ade family yg happening yg selalu wat aku gelak . baru baru ni , abah beli kan aku blackberry ! oushhh *tolonglah cemburu* hikhok ! walaupun bukan yang latest tp aku sgtsgt hargai sb ORIGINAL punya . bukan AP SET J . thankyou abah <3 .

Bila duduk rumah sorangsorang , rasa rindu pulak kat kawankwan kat poli :’( . entah sihat ker tidak ? erm , kawan lah life aku kat poli . susah senang sakit perit deaorg lah yg ade dgn aku . terima kasih lagi *asik terima kasih je dr tadi , macam lah nak mati dah ! hehe * . okengg lah . boiye !
Tu jelah entry kali ni . hope enjoy ^_^ .

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia