semua org rasa sedih


Salam reader ..
Korang mesti pernah rasa sedih kan ? org kata semua tu normal , tp bg aku .. perkara tuh sgt unik . yelah , bila kita menangis ade air yg membasahi kelopak mata kita . dari mana datang air tu ??? *garu kepala* . banyak perkara penyebab kita sedih . tapi … aku lebih suka rahsiakan . pendam . pelikkan aku ?

Huhu , kadangkadang menangis tu buat kita tenang . *senyum* . kalau rasa nak menangis jangan pendam .. lepaskan jeh J . ade ayt aku pernah bace  ‘’perempuan yg menangis dan keluarkan  air mata adalah kerana mereka dah penad menangis dalam hati ‘’


 . Bila tengah sedih , kita mmg memerlukan masa untuk bersendirian . nak tenangkan fikiran yg berserabut . apa pon masalah kita jangan lupa pada Allah . dia yg boleh bg ketenangan pada kita . hadapi segala masalah dgn tenang kerana setiap masalah ade penyelesaiannya   insyaAllah  J  YAKINLAH PADA DIRI 
saya taknak bermain hati dan perasaan lagi sekarang . tunngu lah masa saya da cukup matang nt  . bukan saya je yg terluka . tp semua org sekeliling saya .
maaf ;'(

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia