rabbit temankan dia yee ?

salam reader ... *omg omg ! ade ker ? ..haha . entry kali ni pasal rabbit kesayangan dia --' . yeah ! dia kata tuh je yg dia ade lepas aku tggal dia . *okay , serba salah siked ;( . rabbit ti seriously cumil sgt  dan nakal . tapi tape . aku suka :D . 
ATOTOTO ,cumil sangat dia . auwww , GERAM saya !

si rabbit yg nakal  , tolong jaga dia untuk saya .rabbit kkene kuad okay . jgn mati macam si oren . plaese *_* . sy tahu sy tak baik . saya jahat . dia pom kata .saya selalu buat dia sakit hati .tapi pada saya , semua tuh hak sy . pada dia , itu semua menyakitkan hati . tapi nak buat macam mana . okay okay okay, saya annoying untuk  awak *hentakkaki! . 
kalau lah saya ni pandai bercakap macam awak . mesti awak faham . sama camana saya paham awak . sy akan diam bila org kritik saya . sy amik yg positif . tapi semua tu buad dada sy sempit sekejap . *tariknafas.
saya pom tak kuad . saya lemah . lepas ni sy takan ggu hidup awak lg . saya nak tgk dari jauh je . *tutupmulut.
rabbit ni dah macam bunbun jerkkk :)
okay , sebak siket . sape care kan ??? takpe , awak cakap lah macane pom , sy dgr , sy layan . bia lepas dari hati awak . asal awak puas . selagi awak bole dgr suare saya , dgr saya cakap , okay ., k , erm , urmm dan hmm , awak buat lah ape pom .*MELALUT . okay lah . byebye.

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia