New Baby Cat | Named Furcy

assalamualaikum everyone.
alhamdullilah syukur my very smol family dah became a big family.
i just adopted a kitten as kid kid . hehe

susah juga jaga kitten . bising macam baby . manja nak perhatian lebih dr kita sangka . berak dia kencing dia kita yang kena uruskan . susu kena pkai puting lagi . hehehe .

ni mami nak cite . waktu mami mula2 amik furcy mami ada rm 30++ je . amik bawa furcy balik mandikan furcy letak dalam bilik . daddy balik terkejut gila tp daddy tak marah pun . keluar beli susu rm18 . wet food rm3  beli botol susu rm 12 . lepas tu tetibe je barang mami laku hehehe . terus mami ada duit belanja . tq furcy !

skg furcy dah 1 week++ dengan mami dah pandai berak dalam pet litter . dah tak kecing merata . furct betina . mami nak jantan tp tak ade pulak .

tq furcy teman mami dan daddy . daddy dari tak suka kucing boleh melayan je furcy . doakan mami daddy dapat baby yer furcy . aminnn

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia