Manja Turns 1 | Muhammad Darwisy Eshaal |




Salam hi . lama tak mengarang sbb sibuk dengan persiapan perkahwinan yang tinggal berapa hari ni je.. Dalam busy2 Alhamdullilah dapat luangkan masa dengan anak buah encik tunang . 13Jan 2019 adalah hari menyambut ulang tahun Muhammad Darwisy Eshaal Yang Pertama ! hari jadi sebenar manja makngah ni 080119 tp jatuh pada hari bekerja . jadi simpan lah ke- excited- an kami ni pada hujung minggu ! makngah dah excited nak tambah kek 1 lagi untuk awisy tp pakngah tak bg sbb katanya kek dah byk .. so makngah tukarkan jadi brownies sedap siked layan brownies petang2 !

Tema birthday kali ni BABYBOSS , kek dan prop semua tema sama ! lawa sgt ..
and si manja pun siap pakai tuxedo lagi ! cute sangat sangat !


 
Dari kanan barisssss barissssss sedia !!! ( sbb maklang awisy askar guys hehehehe )  Maklang Awisy , Nenek Awisy , Makngah Awisy dan Mommy Awisy ! 


brownies tabur kacang yang laris !
nasib sempat oder brownies ni dan jgak lah mia merasa siked . boleh tahan sedap dak arif ni buat brownies . puas hati sgt sgt !


birthday boy !

juadah yang di sediakan oleh in law

me with in law to be 

kek tema Baby Boss

CAKE TABLE 
Makngah doakan Awisy membesar dengan sihat dan bijak . semoga menjadi penenang jiwa mommy dan abah ye sayang ! makngah and pakngah sayang demok sorang ni .


                                                

Harap Awisy enjoy your new ride Manja ! mommy report kat makngah awisy dah pandai ketik loceng hahahahaha . macam2 keletah ye dah setahun ni .

hai awek meh tumpang?

kena pakai helmet ! safety first

That all for entry kali ni !

much love , 

Mia





Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia