CARA MUDAH BERBELANJA DAN KUMPUL WANG DENGAN SHOPBACK APP | Mya Review

Shopback app ialah app yang paling viral sekarang . scroll je FB / IG/ TWITTER mesti ada cerita tentang shopback ni. so harini mia nak share kepada korang CARA UNTUK BERBELANJA TAPI DAPAT DUIT  balik 👀



Step 1 : Pilih website yang anda nak shopping di Shopback
Ada lebih 1,000 stor online yang anda boleh pilih dan pilih kategori yang anda mahu seperti Fashion, Travel, Food & Beverage, Electronics, Lifestyle dan macam-macam lagi.

Tapi sebelom tu SIGN UP dulu . firstime sign up SHOPBACK akan bg rm 5 !

TEKAN SINI UNTUK SIGN UP

byk kan online shopping platform !



Step 2 : Redirect ke website pilihan anda
Setelah anda pilih dimana anda nak shopping online, klik website tersebut anda akan di redirect ke website pilihan anda. Setiap website cashback nya berbeza ya. Shopback akan beritahu % cashback yang anda akan dapat sebelum redirect. untuk firstime biasa nya % cashback tu banyak . mcm lazada up to 11% ! Kemudian klik “Shop Now” dan beli belah seperti biasa. Make sure korang stay on the same window !


Step 3 : Dapat cashback
Selesai membuat pembelian di online stor pilihan anda, % cashback anda akan dimasukkan ke dalam akaun di shopback dalam masa beberapa hari. depend jgak mcm mia ada yang 3 hari ada yg seminggu .  Kemudian boleh lah korang cash out duit ke dalam akaun bank anda pula. Dah la beli barang murah, dapat duit balik pula tu. Best gila en?

Mia sendiri dah almost 6month beli barang menggunakan platform cashback . tp kadang2 terlupa juga nak lalu platform ni lepas tu frust sangat2. utk korang yg suka travel and bercuti biasanya lagi untung bila book and beli tiket via SHOPBACK . kenapa nak membazir sedangkan korang boleh berjimat ? Shopping online ni mmg jimat , tayah pening parking dan minyak kereta ! ehehehe

Mia dah , korang bila lagi ?

sign up SHOPBACK now !




Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia