tak penat ke kutuk orang ??

Salam dear reader ,

dah lama sangat tak menulis sebab tiada yang menarik pun untuk di tulis. nak cerita pasal diri pun tak ada yang menarik jadi  i tak tulis. i tak minat tulis sampah macam dahulu kala . so kali ni i nak tulis and nak bagi nasihat to all of you tentang adab menjaga lidah. and YES , i tak terlepas dari TIDAK MENJAGA adap lidah.



selalu je i terlepas cakap  bila tengok status orang tah hape2 mcm no life no brain mengarut mengutuk orang tak habis habis. mean , kalau sekali kau mengamuk its normal. when its come everyday via your status .., orang pun ada otak boleh menilai perangai you tu. hidup tak habis2 cari salah orang , lepastu blame org tak bahagia bagai. pada aku siapa yang tak bahagia ?? orang yang di caci atau anda ?

so , dari habis masa hitam kan hati ( dalah muka buruk hati busuk ... ergh geram manja tau ! ) baik kau bahagiakan diri sendiri. the funny part the one yang kau pernh closed pun kau rejam cukup2 padahal semua orang pun tahu pada siapa you tuju. this kind of manusia mmg patut di panggil iri hati !
i bukan nak tuju kepada individu .. for my self as well . sbb i rasa i byk sibuk hal org and i decided to stop it all fokus kat diri je. hhahaha

jgn lupa follow ig kakmiya @myaandco.my

xoxo , 
mia   


Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia